Skarżyskie Topienie Marzanny w promieniach słońca
Dwudziesta druga edycja Rajdu Wiosennego w Skarżysku-Kam. przebiegła z dobrymi humorami i przy bardzo dobrej pogodzie. Czytaj dalej
Informacja o zmianie w wykazie imprez
Informacja o zmianie w wykazie imprez programowych O/PTTK w Końskich i Superpiechurze Świętokrzyskim 2024 Czytaj dalej
Szkolenie dla przewodników w Świetokrzyskim...
W dniu 3 marca Dyrekcja Świetokrzyskiego Parku Narodowego... Czytaj dalej
Rajd Bab ze znakomitą frekwencją
Tegoroczny Rajd Bab nie zachwycił słońcem, ale wiosenną pogodą już tak! Tradycyjnie, jak od blisko pół wieku, na trasie rozegrano kilka konkurencji sprawnościowych, Czytaj dalej

V Wędrówka Świętokrzyska za nami

3-06-2019 8:51

Dokładnie w Dzień Dziecka odbyliśmy wyprawę po Głównym Szlaku Turystycznym im. Edmunda Massalskiego.

Blisko 30-osobową grupą członków i sympatyków Oddziału PTTK w Końskich, rankiem w dniu 1 czerwca 2019 r. wyruszyliśmy pod czujnym okiem przewodniczki Magdaleny Weber. Ostatnią wędrówkę zakończyliśmy pod zabytkową chałupą w Kakoninie, więc tym razem miejsce to stanowiło początek naszej wyprawy. Po wykonaniu pamiątkowej fotografii obraliśmy kierunek na Święty Krzyż. Na trasie marszu odrobinę dokuczyło nam błoto w najbardziej podmokłych miejscach szlaku, ale do Huty Szklanej i na Święty Krzyż udało się dotrzeć suchą stopą. W najważniejszym dla regionu miejscu, po krótkim odpoczynku, uroczyście wręczyliśmy dwie odznaki Turysty Ziemi Koneckiej w stopniu srebrnym. Odebrali je konecczanie: Ireneusz Biskupski i Anna Tkaczyk. Następnie kontynuowaliśmy marsz schodząc do Trzcianki, pokonując przewyższenie Kobylej Góry, by wreszcie zakończyć w Paprocicach, skąd autokar zabrał nas do Końskich.

Doskonała pogoda i humory sprzyjały wędrówce. Do domu wróciliśmy zgodnie z planem. Szczególne gratulacje należą się najmłodszej, kilkuletniej Marysi Zielińskiej, która dzielnie pokonała z nami kilometry, oczywiście z uśmiechem na twarzy :)

Dziękujemy wszystkim za udział i serdecznie zapraszamy na kolejne wyprawy z Klubem turystyki Aktywnej PTTK PASAT w Końskich. Kolejna Wędrówka Świętokrzyska jesienią, śledźcie naszą stronę internetową!

Ostatnio dodane zdjęcia

CookiesAccept

UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii.

Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji w Polityce Prywatności pod adresem http://pttkkonskie.pl/polityka-prywatnosci